Adsense

30 Aralık 2010 Perşembe

School Rumble İnceleme


Favori Karakterlerim: Harima,Hanai,Mikoto
Tür:Komedi,Okul
Bölüm Sayısı:26+26+4 OAV
Not:10/8


School Rumble serisini geçen gün bitirdim ve burada biraz bu animeden bahsetmek istiyorum.Öncelikle anime benden geçer not aldı.Bir komedi animesi ve hakkınıda veren cinsten kesinlikle.Seri iki sezondan oluşuyor ve bu sezonlar 26'şar bölüm içeriyorlar.Birinci sezonun ardından "ekstra dönem" adı altında 2 bölümlük bir ova var.İkinci sezonuda tamamladıktan sonra hikayeyi sonlandırmak için izlemeniz gereken 2 ova daha bulunuyor.Bence serinin ilk sezonu gerçekten kusursuzdu ancak ikinci sezonda olaylar birbirini tekrar etmeye başladı ve bazı sırf bölüm olsun diye yapılan bölümler izleyicinin canını sıkabilir.Anime ile ilgili olmayan ve farklı bir anime izliyormuş hissine kapılmanızı sağlayan bölümler var ve bu bölümler bence gereksizdi.En son izleyeceğiniz 2 ova ise School Rumble serisine bence yakışmadı.Zaten bu son 2 ovanın ilkini izlerken büyük ihtimal şaşıracaksınız çünkü hemen başlangıçta 2 dakikalık bir tanıtım gibi bir şey var ve animede olmayan bazı olaylar gösteriliyor.Bunun nedeni ise ilk olarak bu son 2 ovanın da 26 bölümlük bir üçüncü sezon olarak planlanmış olması.Yani bizim bilmediğimiz bazı olaylar oluyor ve bu 3.sezonun son 2 bölümünü izliyoruz biz.O yüzden hikayede ufakta olsa bir kopukluk oluşuyor.Sonuçta notu oldukça yüksek bir anime olarak iyi bir izlenim bıraktı bende.

Karakterlere gelince..Ben karakterlere kolayca ısındım,ilk sezonun sonlarına doğru hangi karakterin hangi olayda nasıl davranacağını,nasıl tepki vereceğini tahmin edebilir düzeye geldim.Bu benim hoşuma giden bir durum,karakterleri iyi şekilde tanıyıp analiz etmeyi severim çünkü.Serinin iki ana karakteri var.Bunlar; Tenma Tsukamoto ve Harima Kenji.Hanai ve Harima'nın olduğu her sahne komik ve eğlenceli.Her bölümde farklı şekilde karşımıza çıkan karakterler animenin izlenebilirlik düzeyini arttırıyor.İkinci sezona geçildiğinde daha fazla karakterle tanışırız diye düşünmüştüm ancak ilk sezondaki karakterlerle devam edildi.


Animenin içeriğine dair bilgi vermek istemiyorum ancak kısaca konusundan bahsetmek gerekirse,ana konu aslında bir aşk üçgeni ve bu aşk üçgeni içinde yaşanan komik olaylar.Love Hina,Lovely Complex tarzında komik,eğlenceli bir anime,izlemenizi tavsiye ederim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder