Adsense

6 Ocak 2011 Perşembe

School Days İnceleme

Favori Karakterlerim:Sekai
Tür:Drama,Romantizm,Okul,Ecchi
Bölüm Sayısı:12 + 2 OAV
Not:10/8

School Days benim üniversiteye başlamadan önce izlediğim son animeydi.Bu animeyi izleyip üniversiteye başlamıştım,hey gidi günler..:)

Itou Makoto,her hafta otobüsle okula giderken otobüste gördüğü bir kıza aşık olmuştur.Aynı okula gittiklerini biliyordur ama onla tek kelime dahi konuşmamıştır.Otobüste ona kaçamak bakışlar atıyordur ama kızın ondan yana baktığını farkedince utanıp başka yerlere bakıyordur.Makoto'nun bu sıkıntısına Sekai adlı bir kız son verecektir.Sekai ile sınıfta sıra arkadaşı olarak tanışan Makoto,Sekai'nin de yardımlarıyla aşık olduğu kız yani Kotonoha ile tanışma fırsatı bulur.Katsura Kotonoha da Makoto'ya ilgi duyuyordur,tıpkı Makoto gibi o da her sabah okula giderken ona bakıyordur aslında...

Bu şekilde tam bir okul animesi olarak başlayan yapım devamında okul animesi olmaktan tamamen çıkıyor.Makoto karakterini ilk bölümde çok sevmiştim ama bölümler ilerledikçe kendisinden nefret etmeye hatta iğrenmeye başladım.Olaylar hiç aklıma gelmeyecek şekilde rayından saptı.İlk bölümün son sahnesi beni bu animede ilk şok eden yer oldu ama bu ilk daha başlangıçtı.Özellikle son iki bölümü çok büyük bir heyecanla izledim ve anime bitip son yazılar yazdıktan sonra bile 1-2 dakika ekrana bakıp,"What the hell just happened!??" yani "Ne oldu şimdi be!??" diye düşünmeden edemedim :)

Animenin özellikle kapanış müzikleri harika.Üniversite birinci sınıfta uzun süre School Days albümünü dinledim hala da zaman zaman açar dinlerim.Bu yüzden kesinlikle kapanış müziklerini dinlemeden diğer bölüme geçmeyin.School Days'in bir de visual noveli (görsel roman) var.Bu visual novelde 21 farklı son bulunuyor ama malesef ingilizce sürümü şu anda yok.Ancak bir grup oyunu japoncadan ingilizceye çeviriyor,ne zaman tamamlanacağı hakkında ise herhangi bir bilgim yok.

2 yorum:

  1. 85 vermiş ihihi :D echhi olmasa 65 di dimi :D ahah sizde bi oyunu vardıya ne komikti kikişişişi saçıyla dövüyodu bulursam oynucam :) ha bak yeni animede izledim sende izle fena deil the world only knows ordaki oğlanı biraz sana benzettim :)12 bölüm

    YanıtlaSil
  2. oha ecchi diye 20 puan yükseltçek halim yok la :D sende sapık yaptın beni:D bana benzeyen bi karakter ha,izlemem lazım bi ara (:

    YanıtlaSil