Adsense

15 Temmuz 2013 Pazartesi

Virtua Tennis 4 İnceleme

Tür:Spor
Platform:PC,PS3,XBox360,Vita
Grafik:100/83
Ses:100/80
Oynanış:100/80
Yapım:Sega
GENEL:100/83

2011 yılında piyasaya sürülen ve serinin son oyunu Virtua Tennis 4 aslında benim uzun zamandır denemek istediğim bir oyundu. Virtua Tennis 3 zamanından beri hep oynamaya niyetim vardı ama kısmet bu zamanaymış.

Şahsen bu zamana kadar hiçbir tenis maçını sonuna kadar izlemedim ama izlediğim kadarıyla keyif aldım diyebilirim. Tenis kurallarını genel olarak bilen birisi olarak oyunu açtım ve bol seçenekli,cıvıl cıvıl ana menü ekranını görünce oyunu oynama isteğim dahada arttı. Gösteri maçı kısmında çok fazla seçilebilir tenisçi olmasada en ünlü tenisçileri bulabilirsiniz ama bence Serena Williams'ın olmaması büyük bir eksiklik olmuş. Sıfırdan bir karakter yaratıp kendi tenisçinizi oluşturabilir ve bu tenisçinizle dünyayı dolaşıp dört büyük turnuvada mücadele etme şansı yakalayabilirsiniz.

Oynanışa alışmak zor değil ama alışsanızda bazı durumlarda ne yaparsanız yapın oyunun akışına etki edemiyorsunuz. Bazen açı çok müsait olmasına rağmen aklınızdaki vuruşu oyuncunuz yapmıyor. Genel olarak eğlenceli bir oyun olmuş diyebilirim. Grafik bakımından da ünlü tenisçilerin modellemeleri hem fizik hem de yüz bakımından oldukça benzemiş. Tenis oynamayı ya da izlemeyi seven sevmeyen herkesin deneyebileceği bir oyun diye düşünüyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder