Adsense

24 Nisan 2011 Pazar

Golden Boy İnceleme

Favori Karakterlerim:Kintaro
Tür:Macera,Komedi,Ecchi
Bölüm Sayısı:6 OAV
Not:10/9

Oldukça eski bir anime olmasına rağmen günümüz animelerinin çoğuna hem çizim açısından hemde eğlence açısından kafa tutabilecek bir animedir ki benim için eski ya da yeni yapım anime olması önemli bir kriter değildir,asıl önemli olan konu ve konunun izleyiciye aktarılış tarzıdır.Bu bakış açısından baktığımızda Golden Boy animesi benden kesinlikle tam puan almayı başarıyor.

Animenin 6 bölümlük bir ova serisinden oluşmasına sevinsem mi üzülsem mi karar veremedim ama bildiğim bir şey var ki 1996 yılından sonra gelen animeler kesinlikle Golden Boy'dan bir şeyler kapmış durumda.Serinin kısa tutulmuş olması bittikten sonra tekrar izleme isteği uyandırıyor.Başkahramanımız Kintaro Oe adında bir genç.Kendisi üniversite hayatını erken bırakmış bir "süperzeka".Üniversiteyi terketmesinin nedeni ise öğrenimini tamamlamadan önce tüm kitaplara çalışıp bitirmiş olmasıdır ve bu nedenle üniversitede kalmak yerine dünyaya açılarak daha fazla bilgi öğrenmeyi amaçlamaktadır.Bisikleti ile birlikte farklı yerleri ziyaret eden Kintaro gittiği her yerde güzel arkadaşlıklar edinmekte ve hayata dair yeni şeyler öğrenmektedir.Yanından hiç ayırmadığı defterine öğrendiği yeni bilgilerle ilgili notlar düşmektedir.Kintaro Oe hernekadar "süperzeka" olsada kendisi kelimenin tam anlamıyla bir sapıktır.Kadınlara olan aşırı ilgisi animenin ana komedi unsurunu oluşturuyor.Kintaro bu 6 bölüm boyunca farklı işlerde çalışarak tecrübe eder ve farklı yerleri görüp tanıma fırsatı bulur ancak her bölüm sonunda bulunduğu mekandan bisikletiyle ayrılır ve yeni bir maceraya yelken açar.

Kintaro Oe karakteri kesinlikle mükemmel tasarlanmış bir karakter.Golden Boy ve Great Teacher Onizuka'nın çizimlerini birbirine benzetiyorum ve her iki animeyide kesinlikle komedi animelerinin en iyi temsilcilerinden olarak görüyorum.Ayrıca Kintaro ve Onizuka'nın karakterini de birbirlerine biraz yakın buluyorum.Kintaro beni her bölümde güldürmeyi başardı hatta bazen kahkaha krizlerine dahi soktu.Eğer gülmek istiyorsanız kesinlikle bu animeyi izlemenizi öneririm.

2 yorum:

  1. Güzel bir siteye benziyor.yazım tarzını da beğendim.Başarılar....

    YanıtlaSil