Adsense

13 Temmuz 2013 Cumartesi

Neverwinter Dungeons and Dragons İnceleme

Tür:MMORPG
Platform:PC
Grafik:100/80
Ses:100/80
Oynanış:100/85
Yapım:Perfect World Entertainment
GENEL:100/80

Neverwinter adlı ünlü MMORPG oyun serisinin güçlü bir üyesi olan Dungeons and Dragons oyunu aslında benim MMORPG dünyasıyla tanışmama yol açan oyun oldu. Sword Art Online animesini izlerken MMORPG oyunlarını merak etmeye başladım ve biraz araştırma sonrası bu oyunu denemeye karar verdim.

Öncelikle MMORPG oyunları animedeki dünyayla nerdeyse hiç benzeşmiyor diyebilirim ve bu yüzden biraz hayal kırıklığına uğradım. Oyunun başında bir karakter oluşturup onun ırkını,görünüşünü,yeteneklerini vs. ayarlayıp oyuna başlıyoruz. Daha sonra ise adım başı tekrar tekrar üreyen yaratıkları yokedip level kazanmaya çalışıyoruz. Oyunun konu namına bir şeyi yok diyebilirim. Oyunun hatta genel olarak tüm MMORPG oyunlarının tek artısı takım savaşları diyebilirim. Bunun haricinde single player oyunlar hem konu hem de grafik açısından MMORPG'lardan çok daha başarılılar bence. Saatlerce aynı şeyi yapıp level kazanmaya çalışmak boşu boşuna zaman öldürmekten başka bir şey değil ki bu yüzden bu zamana kadar hep MMORPG oyunlarına uzak durmuştum,bu deneyimimden sonrada tekrar MMORPG oynayacağımı sanmıyorum.

Oyunda konu namına bir şey olmadığından boş boş dolaşıp level kazanmaya çalışıyorsunuz. Sadece diğer oyuncularla konuşma imkanı olması ve takım savaşları nedeniylede bu oyunları devamlı oynamak bence saçma ve sadece zaman kaybı. O yüzden 9-10 saatlik single player ve konusu olan oyunları bitirmeyi şahsen ben tercih ederim ama kimsenin zevkinede karışılmaz tabiki. Dragon and Dungeons oyunu diğer MMORPG'lara göre grafik açısından daha iyi ve oynanış bakımından da oldukça kolay. Bu yüzden MMORPG sevenlerin bu oyunu denemelerini öneririm.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder